donderdag 18 september 2014

WEDSTRIJD!!

Hallo Allemaal!

Wij willen op de blog graag onze eerste wedstrijd houden.
De bedoeling is als volgt:
Maak een kaart met gebruik van zoveel mogelijk Nellie Snellen producten (Minimaal 2 Nellie Snellen producten, het liefst uitsluitend Nellie Snellen producten).
Maak een mooie foto van je kaart en plaats deze op je eigen blog/Facebook met een link naar dit blog. Voeg je kaart toe via de invoeg mogelijkheid onderaan.

Wij maken 2 oktober een winnaar bekend. De winnaar ontvangt een leuk hobbypakket met daarin iets uit de nieuwe collectie! Doet u mee?

Ons designteam heeft al enkele voorbeelden gemaakt! (onder de kaart staat de naam met een eventuele link naar het blog)



 



 Silvia van Tol

 Thea Manders

Annet Caspers

 Conny Breukhoven

Veel succes!


10 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een challenge op dit blog! Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt, zo verschillend maar stuk voor stuk mooi.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nellie,
    Wat leuk zeg een challenge op het blog, degenen die mee gaan doen, heel erg veel succes!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk...wil wel mee doen...kaartje komt eraan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten van het DT team hier en een
    leuke challenge , waar ik meteen aan mee ga doen .
    Ook word ik volger zodat ik bij de tijd blijf ;) kaartje staat er !!
    Veel plezier en groetjes Epie **

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi een leuke challenge, ik kom hem nu net tegen,
    maar klopt het dat het nog 2 dagen mogelijk is om een kaart
    te linken ?
    In het berichtje staat 2 oktober......
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erica,
    We hebben de tijd iets aangepast, je kunt nog een kaart plaatsen tot en met 1 oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nellie, ik heb je blog net te laat ontdekt om met de wedstrijd mee te doen, maar ik ben meteen volger geworden en hou het voortaan dus zeker in de gaten!
    Wat een aanwinst voor blogland om jou erbij te hebben! Je materialen zijn prachtig en het is leuk om daarmee n.a.v. een uitdaging aan de slag te gaan.
    Veel succes!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb net dit mooie blog gevonden via via. Het lukt nu niet meer om nog mee te doen. Hopelijk volgen er meer challenge en dan probeer ik zeker mee te doen.
    Ik heb best wel producten van je Nellie. Dus ...dat komt goed.
    Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt!!! Ben dus gelijk volger geworden.
    Groetjes Anita en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nellie het is niet helemaal gelukt mijn Blog is Anita`s Knutselhoekje
    Maar het is een heel leuk idee En om een gokje te wagen En de andere dames veel succes met de wedsrtijd

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de reactie.We lezen ze met veel plezier.

Het Team van Nellie.