Design Team

vrijdag 14 juli 2017

Gefeliciteerd met je verjaardag van Tanja

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik weer een kaartje zien die ik zelf heb gemaakt.
 
Ik maakte deze kaart met verschillende technieken door elkaar:
van embossen tot werken met stencils en Dies en natuurlijk een van mijn favoriete stempels erop!
Dit is een van de nieuwe tekst stempels (DTCS007)


Ook gebruikte ik de nieuwe bloemen en takjes Shape Dies (SD133-134)
Je kunt hier heel veel mooie soorten bloemen mee maken!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren!

Groetjes, Tanja

2 opmerkingen:

  1. Wauw Tanja, wat een super mooie kaart zeg!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Tanja en wat knap om zo diverse technieken te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de reactie.We lezen ze met veel plezier.